02188385833 02188685853 ۰۲۱۴۶۰۴۲۱۱۶ ۰۹۱۲۹۳۴۵۳۸۹ ۰۹۳۹۸۰۹۴۴۶۹

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب یکی از بخش هایی از منزل است که در طراحی آن به گونه ای متفاوت نسبت به سایر بخش های منزل عمل میشود. دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر اینکه باید زیبا و شکیل باشد، باید حس آرامش را به ساکنین منزل انتقال دهد. عوامل زیادی وجود دارند که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب تاثیر گذار هستند و در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب رنگ ها مورد توجه طراح قرار میگیرند و یک طراح رنگ هایی را انتخاب میکند که آرامش را به ساکنین منزل منتقل میکند. رنگ های تند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب مناسب نیستند زیرا باعث میشود تا فردی که قصد دارد در اتاق به استراحت بپردازد خواب آرامی نداشته باشد. یکی از فاکتورهایی که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مد نظر قرار میگیرد نورپردازی آن است و در واقع این نور است که در طیف های رنگی گوناگون میتواند زیبایی و جذابیت اتاق را چند برابر کند.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری

در برخی از اتاق های منازل مسکونی اگر از دکورهای معمولی و رایج استفاده شود چندان باعث جذابیت فضا نمیشود. منازل لوکس و لاکچری نیاز به دکوراسیون اتاق خواب لاکچری دارند تا بتواند تناسبی را با سایر اجزا ایجاد کند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب لاکچری به بکارگیری ار اجزا و طرح های لوکس و لاکچری اهمیت زیادی داده میشود و طراح تمام سعی خود را به کار میگیرد تا بتواند به جای الهام گرفتن از طرح های تکراری از خلاقیت خود بهره بگیرد. گروه معماری داخلی کهندار دکوراسیون اتاق خواب لاکچری را با ایده های نو و مدرن طراحی و اجرا میکند تا یک اتاق خواب لاکچری بسیار متفاوت و زیبا ایجاد شود.

هزینه دکوراسیون اتاق خواب

هزینه دکوراسیون اتاق خواب را ابعاد اتاق، طرح اتاق خواب و همچنین متریال هایی که در ساخت دکور دخیل هستند تعیین میکنند. اگر به دنبال دکورهای لاکچری که به بهترین و شیک ترین متریال ها برای ساخت نیاز دارد هستید مطمئنا هزینه دکوراسیون اتاق خواب بالا خواهد رفت. 

1مجموع 4 محصول
دیوایدرهای دکوراتیو و انواع آن

دیوایدرهای دکوراتیو و انواع آن

امروزه برای جدا کردن دو فضا دیگر از یک پارتیشن ساده استفاده نمی شود، بلکه سعی می شود تا جای ممکن این پارتیشن ها کاربردی بوده و همچنین جنبه دکوری داشته باشند.
تفاوت دیوایدر و پارتیشن

تفاوت دیوایدر و پارتیشن

واژه پارتیشن یک واژه انگلیسی به معنای جداکننده می باشد. در صنعت دکوراسیون داخلی پارتیشن به دیواری گفته می شود که دو فضا از ساختمان را از یکدیگر جدا می کند. درواقع برای تقسیم بندی فضا به اتاق های مختلف از پارتیشن استفاده می شود.
استفاده از فلاورباکس در اتاق کار

استفاده از فلاورباکس در اتاق کار

اکثر کسانی که شاغل هستند تقریبا یک سوم از زمان خود را در محل کار سپری می کنند. با توجه به درگیری های ذهنی مستقیم با مسائل مربوط به کارهای روزانه، یک فضای سبز در محیط کار میتواند انگیزه مضاعفی برای نتیجه گیری مطلوب تر از کار کردن و در مفهوم کلی تر از زندگی به ما بدهد.
با انواع کمد آشنا شوید

با انواع کمد آشنا شوید

کمدها با توجه به نوع کاربردی و استفاده با پیروی از استانداردهای خاص خود طراحی می شود. به طور کلی کمدها در دو نوع چهارچوبی (دیواری) و باکس ساخته می شوند. همراه ما باشید
1مجموع 4 محصول
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :